بده اجازه میگیری
ایشالله که هیچی نیست
ولی اگه ادامه دار بود
تا ۴۸ الی ۷۲ ساعت
هر ۴ ساعت ی بار بهش پاراکیدبده
اوکی میشه
ولی اوکی نشد ببرش دکتر ازمایش مینویسه
ویروس جدیده دخترمنم گرفت بردمش دکتر
خداروشکر ۴۸ ساعت فقط تب داشت و خوب شد
آبلیموروب پیاز حلقه کن بزن بزارتوجوراب کف پاش. سریع میادپایین
آره دو برابر وزن بهش پاراکید بده
اره بده
اگر خیلی بالاعه یه دستمال که با اب ولرم نم شده
اروم بکش روی شکم
زیر بغل
و کشاله ران
حتما اب ولرم باشه
نه سرد
حتمااااا
سریع بهش دو برابر وزنش استا بده
و مراقبش باش
خودت نخواب دیگه
حواست به تب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.