۷ پاسخ

اگه درجه حرارتش بیشتر از ۳۸ درجه نیس بیخودی استامینوفن نده.چون تاکید دارن در خانه بهداشت که به بچه بخاطر دردش اصلا استامینوفم ندین مگراینکه تب داشته باشه تب هم به دمای بالای ۳۸ میگن

سیب و با قاشق بتراش بده بخوره واسه تب و دمای بدن خوبه ...

دکتر بمن گفت ۱۵قطره
تقریبا نیم سی سی میشه

با پارچه نازک بزن تو آب ولرم و گلاب بزار رو پیشونی و شکم اش اگه خیلی داغ بود تا دمای بدنش بیاد پایین ...صورت شو هعی بشور آب زیاد بده بخوره ..
با آب ولرم و کمی نمک پاشویه کن .لباس سفید تن اش کن ..غذای چرب بهش نده ......

پروفن بده دختر من اونقدر اذیت بود و درد داشت پروفن نیم سیسی میدادم و ب لثهوهاش میمالوندم

اینم میتونی چند قطعه رو لثه هاش بریزی

چند کیلوعع دو برابر وزنش مثلا اگر ده کیلو هست بیست قطره بده

سوال های مرتبط

مامان زردآلو 🍑 مامان زردآلو 🍑 ۱۳ ماهگی
مامان تدی مامان تدی ۱ سالگی