قرص مفنامیک اسسد و ترنسیدو میشه تو شیردهی خورد؟

۳ پاسخ

مفنامیک بعدزایمانم دکترداد خوردم

اره میشه

ترنسید من خوردم بخاطر خونریزی ک داشتم البته متخصص زنان داده. ولی فقط دو ورق ن بیشتر
مفنامیک اسید اوایل دندونم درد میکرد دکتر عمومی رفتم گفت تو شیر دهی نمیشه خورد.
ولی بنظرم برو دکتر. دکتر باتوجه ب وضعیتت دارو بده خودت نخور گلم..

سوال های مرتبط

مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو💖 مامان پرنسس کوچولو💖 ۸ ماهگی
مامان نویانا مامان نویانا ۱۵ ماهگی
مامان پارسا گلی 👶🏼 مامان پارسا گلی 👶🏼 ۱۲ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی