سلام عزیزم برو بیمارستان فرقانی اگر درد و انقباض باشه تو نوار نشون میده اگر هم نباشه برات شیاف میدن -برای منم شیاف دادن خیلی دردم کم شد
مراقب تکون هاش باش اگر بیشتر شد برو زایشگاه نوار قلب بگیرن
انقباض اگ زیاد پشت سر هم برو زایشگاه
فکر نکنم زایمان باشه. ولی دیگه حواست باشه که اگه شدید و نزدیک بهم شد یه سر بری زایشگاه بررسی کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.