چه خرمایی برای شروع خوبه بدم ب نی نی

۲ پاسخ

من رطب مضافتی میدم

بنظرم مضافتی خوب باشه چون هم نرمه راحت میشه پوره کرد هم شیرینی کمتری داره

سوال های مرتبط

مامان 🧚🏻‍♀️ مامان 🧚🏻‍♀️ ۱۱ ماهگی
مامان پریماه جان مامان پریماه جان ۱۲ ماهگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان پناه خانوم🧸🎈 مامان پناه خانوم🧸🎈 ۸ ماهگی