عزیزم محدوده ی نرمال دمای بدن نوزاد
بین :
( ۳۶/۵ الی ۳۷/۵ )
•یعنی زیر ۳۶/۵ نباید بیاد👈افت قند و افت دمای بدن
و
•بالای ۳۷/۵ نباید بره👈شروع تب
۳۶/۲ تب نیست گلم، افت دما
و به اندازه ی تب ، حائز اهمیت
لباسش گرمتر کن
شیرش بده
دمای خونه رو یکم گرم تر کن و مجدد دمای بدنش چک کن گلم🙂🌹🌿
نه عزیزم تب نیست دمای بدنش هست
نهههه
نهههه
نه ۳۷,۵ شروع تبه
نه....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.