مامانا ۳۶.۲ تبه؟؟؟؟

۶ پاسخ

عزیزم محدوده ی نرمال دمای بدن نوزاد
بین :
( ۳۶/۵ الی ۳۷/۵ )

•یعنی زیر ۳۶/۵ نباید بیاد👈افت قند و افت دمای بدن
و
•بالای ۳۷/۵ نباید بره👈شروع تب

۳۶/۲ تب نیست گلم، افت دما
و به اندازه ی تب ، حائز اهمیت
لباسش گرمتر کن
شیرش بده
دمای خونه رو یکم گرم تر کن و مجدد دمای بدنش چک کن گلم🙂🌹🌿

نه عزیزم تب نیست دمای بدنش هست

نهههه

نهههه

نه ۳۷,۵ شروع تبه

نه....

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان قندک مامان قندک ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان ضیاءالرحمان مامان ضیاءالرحمان ۱۴ ماهگی
مامان برکه مامان برکه ۱ سالگی
مامان مامان ارتا مامان مامان ارتا ۱ سالگی