خانوما ۳۷٬۱ تبه ؟

۳ پاسخ

نه 37/5به بالا تبه

اگه از این تب سنج دیجیتالی هاس، باید نیم تا هم بهش اضافه کنی، که میشه۳۷/۶
و باید استامینوفن بدی

۳۷.۵تبه
ولی بدن بچه داغه اب بهش بده.شیر بهش بده.لباسشم یکم کن ک تب نکنه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دنیز


دنیز❤️ مامان دنیز دنیز❤️ ۱ سالگی
مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان ضیاءالرحمان مامان ضیاءالرحمان ۱۴ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان آیسا مامان آیسا ۱۶ ماهگی
مامان برکه و برسام مامان برکه و برسام ۱ سالگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان نخودی،مهدیار مامان نخودی،مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان آرام مامان آرام ۸ ماهگی