خانما این ۳۷/۸ تبه

۲ پاسخ

آب ولرم با گلاب قاطی کن بزن یه میتونی و کف پاهاش لباسشو کم کن محیطو خیلی گرم نباشه استامینوفنم بده ک کنترل بشه بالاتر نره

چرا تب کرده؟؟

اره شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱۴ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۶ ماهگی
مامان نخودی،مهدیار مامان نخودی،مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۱۷ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی