۳۷.۵ تبه خانما؟

۳ پاسخ

نه گلم

از ۳۷.۷ ب بعد تب حساب میشه ولی تند تند چک کن

تب نیس ولی خفیفه..مواظب باش بالانره

سوال های مرتبط

مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۴ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان آیسا مامان آیسا ۱۶ ماهگی
مامان وول وول مامان وول وول ۱ سالگی
مامان آقا آریا 🩵 مامان آقا آریا 🩵 ۱ سالگی