خانما ۳۷و نیم تبه؟؟

۵ پاسخ

اگه از زیر بغل گرفتی آره . از پیشونی ۳۸ میشه شروع تب

شروع تب
پاشویه کن دمای خونه هم بیار پایین
مراقب باش بالاتر نره

زیر بغل گذاشتی اگه آره بیشتر از اون بشه خطرناکه دمای بدنش رو بیار پایین

مراقب باش تب نیست ولی باید کنترل شه

شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان مبین مامان مبین ۱۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۴ ماهگی
مامان آیسا مامان آیسا ۱۶ ماهگی
مامان نخودی،مهدیار مامان نخودی،مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی