خانما ۳۷/۷ تبه؟

۳ پاسخ

عزیزم با آب نسبتاولرم ، گلاب ، کمی نمک پاشویه بده انشاالله پایین میاد

آره فک کنم ...از ۳۷نیم به بالا ولی خیلی بالا نیست

بله تب
پاراکید بده

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان آیسا مامان آیسا ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۶ ماهگی
مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۱۷ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان نخودی،مهدیار مامان نخودی،مهدیار ۱۴ ماهگی