۳۷/۳ تبه ؟؟چیکار کنم قطره بدم ؟؟؟

۵ پاسخ

برای تب یکم گلاب کف پا بزن

شروع تبه پیاز حلقه کن بزار تو جورابش کشاله ران و پیشونیش دستمال که با گلاب خیس کردی بزار پاراکید دو برابر وزنش بده از دیشب کارم همیناس دختر منم تب داره

شروع تب هسش پاشویه

نه نیست کاری نکن

فعلا نه پاشویه کن لباسشو‌کم کن پایینتر میاد اگر بالاتر بره دیگه بده

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۶ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۴ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان یسنا۵ساله ونورا مامان یسنا۵ساله ونورا ۱۰ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری