سلام خانما
دمای ۳۷/۷ شروع تبه؟

۵ پاسخ

سلام. پسرم چند روز پیش تب ۳۸ داشت بعد دو روز خوب شد. دوباره بعد چند روز دمای بدنش ۳۷/۷ شد! ابریزش از همون موقع ادامه داره! ممکنه بخاطر دندون باشه!؟ دستشو تو دهنش میزاره گاهی اوقات. سرفه و عطسه نداره

۳۷.۵ شروع تبه

نه عزیرم‌تب نیس اضافه نمیخواد کنی

بله عزیزم

از این زیر بغلیا اگر باشه باید نیم اضافه کنی که میشه ۳۸و ۲ آره تبه

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۶ ماهگی
مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی