سلام. پسرم چند روز پیش تب ۳۸ داشت بعد دو روز خوب شد. دوباره بعد چند روز دمای بدنش ۳۷/۷ شد! ابریزش از همون موقع ادامه داره! ممکنه بخاطر دندون باشه!؟ دستشو تو دهنش میزاره گاهی اوقات. سرفه و عطسه نداره
۳۷.۵ شروع تبه
نه عزیرمتب نیس اضافه نمیخواد کنی
بله عزیزم
از این زیر بغلیا اگر باشه باید نیم اضافه کنی که میشه ۳۸و ۲ آره تبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.