خانما ۳۷/۵ تبه

۱۱ پاسخ

از ۳۷ و نیم به بعد تبه

هر عددی تب سنج نشون میده + نیم کن میشه دمای دقیق بدنش
الان بچه شما ۳۷ و نیمه + نیم میشه ۳۸ و تب داره


درصورتی نیم نمیخواد اضافه کنی که تب سنج های تفنگی باشه

شروع تبه

جاشو خنک کن

شروع تبه عزیزم

۳۷ و نیم شروع تبه
مراقب باشید

نه تب نیست

نه ولی مواظب باش
38 تبه

با چی تبشو میگیری؟ببینم مدلشک

فعلا تب حساب نمیشه مراقب باش با آب ولرم دست و صورتشو بشور

۳۸ب بالا تبه

باید مواظب باشی تب حساب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۴ ماهگی
مامان یسنا۵ساله ونورا مامان یسنا۵ساله ونورا ۱۱ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۶ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان مبین مامان مبین ۱۷ ماهگی
مامان پندار مامان پندار ۱ سالگی