از ۳۷ و نیم به بعد تبه
هر عددی تب سنج نشون میده + نیم کن میشه دمای دقیق بدنش
الان بچه شما ۳۷ و نیمه + نیم میشه ۳۸ و تب داره
درصورتی نیم نمیخواد اضافه کنی که تب سنج های تفنگی باشه
شروع تبه
جاشو خنک کن
شروع تبه عزیزم
۳۷ و نیم شروع تبه
مراقب باشید
نه تب نیست
نه ولی مواظب باش
38 تبه
با چی تبشو میگیری؟ببینم مدلشک
فعلا تب حساب نمیشه مراقب باش با آب ولرم دست و صورتشو بشور
۳۸ب بالا تبه
باید مواظب باشی تب حساب نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.