مامانا واکسن چهارماهگیو زدم ۳۷ ،۵ تبه؟

۶ پاسخ

اره استا هر ۴ساعت بده

اره عزیزم تبه اما نگران نباش دستمال و با آب ولرم خیس کن بکش رو دستا و پاهاش یه بادی بدونه آستینم تنش کن بزار راحت باشه استا رو هم سر وق بده

کمپرس سرد را مدام بزار بیاد پایین

پاراکید. بده سر ساعت

اگه تب هم نداشته باشه باید استامینوفن رو بدید

اره استا بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان 🤍🦭ѕнαнαη مامان 🤍🦭ѕнαнαη ۱ سالگی
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان ژاوین🍒 مامان ژاوین🍒 ۱۳ ماهگی