۵ پاسخ

نترس 37تب نیس ولی لباس هاشو کم کن

سازنده انواع گیفت دندونی تولدو ....طراحی و چاپ برچسب دندونی تولد و انواع مراسمات خاص شما
ممنون میشم درخواست بدین دوست بشیم
روبیکا کانال دارم جهت نمونه
۰۹۹۲۸۶۴۴۴۶۰

بالای ۳۸ تب میشه
دکتر واسه دو ماهگی بمن گفت پاراکید را نده مگه تب کنه بالای ۳۸
که تا ۳۷.۹ رفت اصلا استفاده نشد
میگف اثر واکسن و کم میکنه ندیم بهتره

پاشویش کن باآب ولرم نزاربالابره

۳۷ ونیم تب هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی