نترس 37تب نیس ولی لباس هاشو کم کن
سازنده انواع گیفت دندونی تولدو ....طراحی و چاپ برچسب دندونی تولد و انواع مراسمات خاص شما
ممنون میشم درخواست بدین دوست بشیم
روبیکا کانال دارم جهت نمونه
۰۹۹۲۸۶۴۴۴۶۰
بالای ۳۸ تب میشه
دکتر واسه دو ماهگی بمن گفت پاراکید را نده مگه تب کنه بالای ۳۸
که تا ۳۷.۹ رفت اصلا استفاده نشد
میگف اثر واکسن و کم میکنه ندیم بهتره
پاشویش کن باآب ولرم نزاربالابره
۳۷ ونیم تب هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.