بچم یکم تبه واکسن چهارماهگیو بزنیم اشکال نداره؟

۳ پاسخ

بزار خوب بشه بد بزن

نه بزار خوب بشه بعد بزن

بله اشکال داره !
نزن تا خوب بشه بعد ببرش

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی