بچها این تبه‌؟روز سوم واکسن بچم هست یکمی داغه

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم تا ۳۷ونیم اکیه بعدش تب میشه

نه دمای بدنش نرماله

ن عزیزم۳۷/۵ب بالا تب محسوب میشه

نه فک کنم بالای ۳۷و نیم تبه

۳۸:۳۹ تبه

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🦭ѕнαнαη مامان 🤍🦭ѕнαнαη ۱ سالگی