این تبه؟ صبح واکسن زدم

تصویر
۷ پاسخ

خاطره خوبی؟

چندتابود واکسن؟

برا اطمینان هر چهار ساعت 2برابر وزنش استامینوفن بده

انقدی نیست 37 دمای طبیعیه بدنه سر وقت دواشو بده هر از گاهی بیدلر بود دست و صورتشو بشور

دارو شو بده بهش سر ساعت

نه از ۳۸ به بالا تبه

نه زیر ۳۸ مشکلی ندار

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی