خانما دمای 37.3 بعد واکسن تبه؟

۴ پاسخ

مرسی دوستان

نه نیست ولی چک کن بالاتر نره قطره پاراکیدم هر چهار ساعت روز اول هر ۶ ساعت روز دوم بده لباسشم کم کن

نه ولی حواستو بده پاشویه کن یکم خنک تر بشه

نزدیک به تبه

سوال های مرتبط

مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار😍 مامان مهدیار😍 ۱۶ ماهگی
مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🤍🦭ѕнαнαη مامان 🤍🦭ѕнαнαη ۱ سالگی