ن مالکم 37 و نیو بو سره دبیته تب
ایمش دوینه لیه مان دا براستی سخت گذرا
نه شکور باشه
ن عزیز نیست
نه تب نیست ولی مرتب روز اول هر ۴ ساعت پاراکید و روز دوم هر ۶ ساعت بدید و تبشو اندازه بگیرید
تب نیست ولی یه مقدار داغه دخترت ، حتماً لباس نازک و کم بپوشون روش ام نکش
دختر منم شنبه زد واکسن همینجوری بود تبش
من فقط روش و نکشیدند
ن اوکیه
ن تب ۳۷ و۵ ب بالا حساب میشه
نه ولی پاشویش کن بالاتر نره
نه نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.