مامانا این تبه
امروز واکسن چهار ماهگی زدیم

تصویر
۱۰ پاسخ

ن مالکم 37 و نیو بو سره دبیته تب

ایمش دوینه لیه مان دا براستی سخت گذرا

نه شکور باشه

ن عزیز نیست

نه تب نیست ولی مرتب روز اول هر ۴ ساعت پاراکید و روز دوم هر ۶ ساعت بدید و تبشو اندازه بگیرید

تب نیست ولی یه مقدار داغه دخترت ، حتماً لباس نازک و کم بپوشون روش ام نکش
دختر منم شنبه زد واکسن همینجوری بود تبش
من فقط روش و نکشیدند

ن اوکیه

ن تب ۳۷ و۵ ب بالا حساب میشه

نه ولی پاشویش کن بالاتر نره

نه نیست

سوال های مرتبط