خانوما میشه آب هویچ بدم دخترم

۴ پاسخ

البته خودم آب هویج و میگیرم

آره من خیلی میدم خیلی مقویه

اره عزیزم میشه

بایدتست بگیرین برای باراول کم بدین چون هویچ آلرژی زاهستش من مربای هویج میخوردم توغذای بچمم میریختم دیدم شکم بچم انگارتاول قرمززده بردم دکترگفت چی خوردی یابهش دادم گفتم فقط هویچ اضاف کردم گفت موزوهویچ آلرژی زاهستن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان نیکان و کیان مامان نیکان و کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی