میشه به دخترم آب هویچ بدم

۴ پاسخ

آب هویج و آب میوه قند زیادی داره دکترا میگن زیر یکسال ندین

سلام خانمها تب دندون چجوریه وقتی میخوان دندون دربیارن چه علائمی دلرن

اره میشه. کم بده

بله من دادم از ۷ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۵ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان نیکان و کیان مامان نیکان و کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی