دوستان شیر بادوم چطور درست کنم؟

۳ پاسخ

بادوم می‌ریزی تو آب جوش بعد چند دقیقه پوستاشو میکندی با ۱۵ تا بادام ۱ لیوان آب جوشیده سرد بریز مخلوط کن شیر بادام میشه از صافی رد کن بده بچه بخوره

بادوم رو خیس کن، بعد پوسته هاش ک نرم شد راحت از هم جدا میشن، جدا کن تمیز کن، بعد با یکم آب بریز تو مخلوط کن یاآسیاب ،خوب آسیابش کن، میشه شیربادوم.

بادام پوست بگیر از یکی شروع کن
بعد رنده کن
بعد بریز تو اب جوش یا تو یک صافی پارچی یا حریر نازک مخصوص همین صاف کردم غذا بچه باشه
بعد بزار تو ۳۰ تا ابجوش بعد سی ثانیه موند با پشت قاشق ای فشار بده شیرش درمیاد

سوال های مرتبط

مامان آیهان و تودلی🥺 مامان آیهان و تودلی🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۸ ماهگی
مامان وروجک🤓 مامان وروجک🤓 ۱ سالگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی