سلام دوستان خوبین میگم گرگرفتگی توهفته های اول طبیعیه؟

۵ پاسخ

منم‌شدید اصلا اولین علائمم بود

اره اره تاره بیشتر هم میشه هرچی هفته بره جلو 😅

اره عزیزم

منم خیلی بدنم گر میگیره🥴

اررره

سوال های مرتبط

مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا هفته سی‌وسوم بارداری