۹ پاسخ

فدای سرت خوشگلم حتما خیر و حکمتی هست😘🫂

تاخیر داشته باشی خودش نشونه خوبیه

من چشش نزنم داره تموم میشه یک شنبه نوبت عمل هیتروسکوپی دارم دعا کن دیگ خسته شدم ازعمل پولیپ

هعی خدا حکمتتو شکر ب یکی میدی میره سقطش میکنه به ما ک منتظریم نمیدی

من باز 5 روز زودتر شدم نتونستم یکم بگم اینماه میشم

منم امروز شدم 😬

انشالله ام مانگکه نتیجه اگری قزات

واااای من کم مونده دق کنم از صبح چشام صد بار پر شده من بعداز هفت روز پریود شدم در حالی که میخواستم یک ساعت دیگه برم آزمایش 😭😭

منم پریود شدم فدای سرمون

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 هفته دوازدهم بارداری