۹ پاسخ

منم ۳ روز تاخیر منفی خوردم ، زیر شکمم می‌کشه و درد های پریودی مقطعی میان و میرم . هنوزم پری نشدم.
بی بی زدم منفی بود😭

بیا بغلم خواهری🥲

خدا کنه منم پریود بشم

سلام عزیزم نمیدونم اعتقاد داری یا نه ولی من از ۳ خرداد تصمیم گرفتم زیارت عاشورا بخونم به نیت ۴۰ روز و هفته قبل فهمیدم باردارم توام اگه خواستی همین کارو بکن خیلی جواب میده

تایم نزدیکی
شب قبل تخمک گذاری انجام بده وبعدازنزدیکی به شکم بخواب نیمساعت کمک میکنه اسپرم زودتربره بالا

هیچوقت ناامیدنشو

عزیزم درکت میکنم
خیلی حس بدیه
ولی انشاالله خدا برامون جبران میکنه و ماه بعد مثبت میشیم🥲

اشکال نداره خدا بزرگه ایشالله ماه بعد

منم بعد ۵روز 😔😔😔😔

سوال های مرتبط

🌼عاطفه🌼 🌼عاطفه🌼 قصد بارداری
🪷گلناز 🪷گلناز قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامانِ پناه🐣 مامانِ پناه🐣 قصد بارداری