۷ پاسخ

این کاناله توی روبیکا خیلی ایده داره نگاه کن عزیزم
آیدی شو میزارم اگ نیاورد فارسی بزن
@komaki_koudak

تصویر

چون سرما خورده میل نداره

شاید گلو درد داره نمیتونه چیزی بخوره بعداز سرماخوردگی خوب میشه

چیزی نیست نترس بخاطر اینه ک سرما خورده.. پسر منم هر وقت مریض میشه کم غذا میشه
بیماریش ک خوب بشه دوباره غذا میخوره

هم مال مریضیشه هم ممکنه میخواد دندون در بیاره پسر منم همینطور بود ولی بعد کم کم خورد دوباره

ممنون💙

اگر سرماخوره بخاطر همونه چون مخاط بینیش میره توگلوش بدش میاد..بعدش دوباره میخوره نگران نباش..منم این ترسو داشتم ولی مریضیش ک خوب شد خورد

سوال های مرتبط