این کاناله توی روبیکا خیلی ایده داره نگاه کن عزیزم
آیدی شو میزارم اگ نیاورد فارسی بزن
@komaki_koudak
چون سرما خورده میل نداره
شاید گلو درد داره نمیتونه چیزی بخوره بعداز سرماخوردگی خوب میشه
چیزی نیست نترس بخاطر اینه ک سرما خورده.. پسر منم هر وقت مریض میشه کم غذا میشه
بیماریش ک خوب بشه دوباره غذا میخوره
هم مال مریضیشه هم ممکنه میخواد دندون در بیاره پسر منم همینطور بود ولی بعد کم کم خورد دوباره
ممنون💙
اگر سرماخوره بخاطر همونه چون مخاط بینیش میره توگلوش بدش میاد..بعدش دوباره میخوره نگران نباش..منم این ترسو داشتم ولی مریضیش ک خوب شد خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.