دختر من ۲۰ماهشه و ده کیلو و نیمه عزیزم نگران نباش همین که سالم هستن خداروهزار مرتبه شکر💞
دخترمن یکساله رو ۹کیلو مونده اونقد غصشو میخورم افسردگی گرفتم تازه رفته بود رو ۱۰مریض شد باز شد ۹۵۰۰
وای مثل پسرمن بهترین دارو هاهم بهش میدم
کجااایی ت دختر
دختر منم بازده کیلوعه
دختر منم جمعه میشه ۲سالشه هنوز ۱۱کیلو،همین که سالمن خداروشکر،البته وزن تولد هم مهمه
همچنین دختر من😐خیلی ژنتیک موثره. پسر شمارو نمیدونم ولی دختر من به خودم رفته انگار
پسر من ۹ کیلو ۸۰۰😐😐
دختر من ده کیلو .دو سالش میشه چند روز دیگه
من چند روز پیش دکتر اطفال دخترم و دید
با همین وزن
همه جاشو چک کرد
گفت مشخصه بچه سالمه
گفتم دکتر چرا وزن نمیگیره
گفت چون تو این سن ورج و وورجشون خیلی زیاده
ولی همین وزن و گفت کاملا طبیعی
دختر من همینطوره
چکاپ ۲ سالگی رو دادی
دختر منم 12.300 بود
غذاش خوب ولی خیلی شلوغه ☹️
بچه منم ۱۱ کیلوعه🙄🥲
دختر منم هنوز روی ۱۰/۵۰۰ گیر کرده
دختر من ۱۰کیلوعه
دختر منم ۱۱ کیلو نیمه .چندماهه استپ کرده بردم دکتر آزمایش کاملن سالم بود . دکترش گفت داخل این سن طبیعیه استپ کنن یهو وزن اضافه میکنن نگران نباش
پسرمنم دوسالشه فکر کنم بزور ۱۰ باشه
پسرم ۲۶ ماهش هس ۱۱😅
اگه خوراکش خوبه و سالم هس سخت نگیر
ژنتیک خیلی تاثیر داره
گل من همینطورن بچه ها ورجه ووجه زیاد دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.