۲۰ پاسخ

دختر من ۲۰ماهشه و ده کیلو و نیمه عزیزم نگران نباش همین که سالم هستن خداروهزار مرتبه شکر💞

دخترمن یکساله رو ۹کیلو مونده اونقد غصشو میخورم افسردگی گرفتم تازه رفته بود رو ۱۰مریض شد باز شد ۹۵۰۰

وای مثل پسرمن بهترین دارو هاهم بهش میدم

کجااایی ت دختر

دختر منم بازده کیلوعه

دختر منم جمعه میشه ۲سالشه هنوز ۱۱کیلو،همین که سالمن خداروشکر،البته وزن تولد هم مهمه

همچنین دختر من😐خیلی ژنتیک موثره. پسر شمارو نمیدونم ولی دختر من به خودم رفته انگار

پسر من ۹ کیلو ۸۰۰😐😐

دختر من ده کیلو .دو سالش میشه چند روز دیگه

من چند روز پیش دکتر اطفال دخترم و دید
با همین وزن
همه جاشو چک کرد
گفت مشخصه بچه سالمه
گفتم دکتر چرا وزن نمیگیره
گفت چون تو این سن ورج و وورجشون خیلی زیاده
ولی همین وزن و گفت کاملا طبیعی

دختر من همینطوره

چکاپ ۲ سالگی رو دادی

دختر منم 12.300 بود

غذاش خوب ولی خیلی شلوغه ☹️

بچه منم ۱۱ کیلوعه🙄🥲

دختر منم هنوز روی ۱۰/۵۰۰ گیر کرده

دختر من ۱۰کیلوعه

دختر منم ۱۱ کیلو نیمه .چندماهه استپ کرده بردم دکتر آزمایش کاملن سالم بود . دکترش گفت داخل این سن طبیعیه استپ کنن یهو وزن اضافه میکنن نگران نباش

پسرمنم دوسالشه فکر کنم بزور ۱۰ باشه

پسرم ۲۶ ماهش هس ۱۱😅

اگه خوراکش خوبه و سالم هس سخت نگیر
ژنتیک خیلی تاثیر داره

گل من همینطورن بچه ها ورجه ووجه زیاد دارن

سوال های مرتبط