۱۴ پاسخ

اوووو به اینا اصلا توجه نکن پریودیت تموم شد باید یه شب در میون اقدام داشته باشی تا یه هفته مونده ب پریودی بعدیت ...من دکترم اینطوری گفته بود بهم ینی کیت اینا نمیزدم اصلا حوصلم نمیگرف ازشون😂

اها اوکی

اها به خاطر همینه روز ۱۸ آزاد شده چند روزس؟

هر بسته چنتا داره؟

پریودات نامنطمکه؟

باردار شدی بیا بگو

یهسوال این کیتا هرکدومشون تو یه بسته جداست ؟

خب دیگه عزیزم انشالله که این ماه مثبتی اگه کمرنگ بشه ینی دیگه اقدام هم کنی فایده نداره

ن دیگه هروقت پررنگ یعنی تخمگ ازاد کردی کم یعنی تخمک داره از بین مره و اگر اقدام کنی اون وقت احتمال بیشتر باداری

اگه منفی بود یدونه اش اون وقت معلوم نبود مثبت یا منفی

همون ۱۸ سیکل باید اقدام میکردی و شب بعدش

باردار هستی تبریز میگم

۱۹پریودیت تخمک گذاریت بوده عزیزم باید اونموقع اقدام داشته باشی

دوباره عکس گرفتم اون تار بود

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان یگانه💝 هدیه 💝 مامان یگانه💝 هدیه 💝 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فنقلی🐣 مامان فنقلی🐣 هفته ششم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری