۹ پاسخ

سلام خانما شما هم وقتی زیاد راه میرین واژنتون درد میگیره

ولی من شیرینی میبینم حالم بد میشه

منم عاشق شیرینی ام

وای دقیقا😭😭😭😭

و منی که افت قند شدید دارم میگن باید بخورییییی ولی نمی تونم 😭😭😭😭

من هر وقت چیزای شیرین میخورم دهانم سریع تلخ میشه و اسید معدم میره بالا

واقعاااا من ک ازبس خوردم دارم قند میگیرم قندم لب مرز

و منی که همش افت قند دارم هر چیز شیرین حالمو بد میکنه🥲🥲🥲

🤣🤣🤣 خدا نکشتت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری