سلام خانما شما هم وقتی زیاد راه میرین واژنتون درد میگیره
ولی من شیرینی میبینم حالم بد میشه
منم عاشق شیرینی ام
وای دقیقا😭😭😭😭
و منی که افت قند شدید دارم میگن باید بخورییییی ولی نمی تونم 😭😭😭😭
من هر وقت چیزای شیرین میخورم دهانم سریع تلخ میشه و اسید معدم میره بالا
واقعاااا من ک ازبس خوردم دارم قند میگیرم قندم لب مرز
و منی که همش افت قند دارم هر چیز شیرین حالمو بد میکنه🥲🥲🥲
🤣🤣🤣 خدا نکشتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.