۳ پاسخ

اره خیلی برا شیر خوبه
هم زیاد میکنه هم‌چرب

منم خوردم

نه خیلی خوبه، فقط اگه نفخ دارید حبوباتشو نخورید

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۵ ماهگی
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان ایلکان مامان ایلکان ۱۴ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۴ ماهگی