۵ پاسخ

نرماله

خونه رو خنک کن . لباس خنک تنش کن

طبیعیه تا 38

تب داره دیگه. اگه با تب سنج دیجیتالی میگیری تبش بالای ۳۸هس

مال من تا ۳۷ و نیم ابنابوده بنظرم طبیعیه اگه اذیت نمیکنه

سوال های مرتبط