خیلی خوبه اتفاقا میگن بادمعده و پی پی ک بومیده یعنی گوارشش سالمه دکتر به خودمن گفته بود
پسر من مغز تخمه خورده بود ،وااای نگم بهتره
پسر منم همینه
من از وقتی از شیر گرفتمش اینجوری شده
طبیعیه هرچی بزرگترمیشن بدبوترمیشه
شاهان هم بعضی وقتا اینجوره بوی بد میده .فکرکنم بخاطر اینه دیگه همه غذایی میخورن اینجوره
پسر منم همینجوریه. بعضی موقعا
وقتی بچه غذاهای میخوره ک بهم نمیسازه بوی بدی میگیره تو معدش.
و دختر من
دختر منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.