۹ پاسخ

اگه تو نمودار رشدی خودش وسط جاده باشه نرمال هست .

وزن تولد مهم دختر من الان ۱۲ وزن تولدش ۲بوده کم هست ولی نه خیلی چون ریزه

دختر مننم دقیقا همینه

دختر من وزنش ۱۳ قدش ۹۵
فوق تخصص برده بودم،گفت کمه

دختر منم قدش ۹۸ وزنش ۱۳
اینقدر ناراحتم هر کاری میکنم وزن اضاف نمیکنه از برج ۵ تا الان ۵۰۰ گرم اضاف کرده

رو نمدار رشدیش باید ببینی اصولاً این قد و وزن خوبه

خوبه دخترمن ک ۱۱کیلوعه قدش۹۴هس

قدش که خیلی خوبه . وزنش هم شاید مثلا نیم کیلو کم باشه . نه اونقدر واقعا ! در کل خیلی متوسط و عالی

کمه به نظر.. دختر من ۱۶/۵
قد ۱۰۳

سوال های مرتبط

مامان مهدیار❤ مامان مهدیار❤ ۳ سالگی