مشهدی ها .. سنو هاشمی عطار کارش خوبه ؟

۴ پاسخ

۱۸۰۰ با بیمه سلامت. ازاد ۲۰۰۰ تومان

من اریا بهادری رفتم راضیممم هاشمی عطار و اریا بهادری سه سال پیش رفتم دوتاشو. اریا بهادری بهتر بود. برای همین الانم اریا بهادری میرم.

من شنیدم ک خوبه

سونو فقط خانم کاظمی

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری