خانوما ۲۴ هفته برا ازمایش گلوکز زود نیست ؟؟

۶ پاسخ

منم امروز ۲۴هفته رفتم

نه من هم ۲۴هفته رفتم

نه دقیقا موقعشه

من آخر این هفته میخوام برم

نه من ۲۴ هفته رفتم

نه موقعشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی