۴ پاسخ

رفلاکس دارع

نیم ساعت تا ۴۵دیقه باید بخور چون سیر نمیشه دوباره شیر میخاد

نوزاد هر دوساعت اگ خابه کف پاشو یکم بزن یا ماساژ بده خالت قلقکی ک بیدار شه بهش شیر بده

بستگی داره یه بار سر دوساعت بیدار میشه یه بار نیم ساعت به نیم ساعت

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان .ava, baran مامان .ava, baran ۱۲ ماهگی
خانما بچه های زیر یکماهتون هر بار سینتون رو بهش میدید چند دقیقه شیر میخوره
یه سبنه رو میدید یا دو تاش رو
از این شیردهی تا شیردهی بعدی چند ساعت طول میکشه
دکتر میگفت از این شیردهی تا شیردهی بعدی باید حداقل دو ساعت باشه حالا اگر از این شیردهی تا شیردهی بعدی بچتون نخوابه و نا آرومی بکنه و تا دو ساعت هنوز فاصله باشه شما شیر میدید یا نه
شبا هر چند ساعت شیر میدید اگه بچتون واسه شیر بیدار نشه تا سه ساعت نیم بیدارش میکنید یا نه
واسه دلدرد شدید شما چکار میکنید
من چون بچم رفلاکس داره کلن دوست داره سینم دهنش باشهذحالتی انگار سیر نمیشههر بار سینه بدم میگیره میخوره نمیدونم سینم سیرش میکنه یانه فقط شیر خودم رو میدم بیشتر موقع برای مکیدن پستونک میدم اما یکم بگذره انگار فکش خسته میشه میندازش گریه میکنه واسه شیر
شما ها چه راه حل های واسه مشکلات من دارید
درضمن قطره دامیتیکون استفاده میکنه بددنیست
و شربت اهورا نی نی بعضی موقع خوبن بعضی موقع اصلا تاثیر ندارن چون دلدرد و رفلاکس داره