خود ۱۹ دی رو نباید حساب کنی چون صفر روز حساب میشه ۲۰ دی نی نی میشه یه روزه که باید از ۲۰ دی حساب کنی از ۲۰ دی که حساب کنی ۱۹ بهمن میشه یک ماهه دوباره از ۲۰ بهمن تا ۱۹ اسفند میشه ۲ ماهه و ....
چون روزی ک زاییدی حساب نیس از فرداش میشه یه روزه خب همین ک دنیا اومد یه روزه نیس ک
من 2 دی زایمان کردم دیروز 12 دی رفتم حمام چهلگی😕
یعنی باید امروزدخترمو میبردم؟
منم ۱۹ دی بودش😍
اره همینجوریه😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.