۶ پاسخ

برا من آنومالی عرضی بود سونو رشد که رفتم گفت سفالیکه

پسر منم آنومالی سفالیک بوده فک کنم هنوز سفالیک باشه

برا من تو ۳۴ هفته چرخید

برامن ک ازاول سفالیک بوده هنوزم سفالیکه
هیچ نچرخیده

پسر منم سفالیکه 🥴خداکنه با مامانش همکاری کنه بریچ بشه

میگن تا ۳۴ میچرخه

سوال های مرتبط