الان انومالی ۷ بود ۲۴ هفته ۸ بود دکتر گفت خوبه نرمال روبه بالاس و نباید بالا بره تا ۱۰ خوبه
خیلی میترسم نمیدونم چیکار کنم الان ی هفته اس خواب و خوراک ندارم هی میام مال کسایی ک اینجوری هستن میخونم
چون قبلی اینجوری بودم میترسم
خداروشکر از شما ثابت مونده ای کاش منم همین بشه
عزیزم ببخش اینجا این سوالو میپرسم
بطن مغز نی نی خوب شد؟اومد پایین ثابت موند چیشد؟
عزیزم دکتر پیدا کردی بیمارستان دولتی سزارین کنه ؟
پیش یزدانفر رفتی؟
عکس دوماهگی
نه قربونت
خیلی خیلی کمه این پدیده
بریچ باشه ممکنه سفال بشه تو هفته های۳۶,۳۷ولی برعکسش خیلیییی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.