ببر خانه بهداشت اونا تشخیص میدن
بگم ولی نترس خوب
یا ویروس دست وپا هستش یا کاوازاکی
دخترم تو تشخیص اول ویروس دست وپا این شنبه با اینک حالش هم خوب بود بردیمش دکتر خصوصی گف کاوازاکی هستش ولی باز نتونست مطمئن بگه برا همین یه چکاپ کامل داده تا مطمئن بشیم ک انشاالله کاوازاکی نباشه
به نظرم آبله مرغان
چند وقته این رو صورتشه؟
کسی نبود جواب بده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.