۳ پاسخ

تا ۳۰ بهمن درد داشتی که هیچ.نداشتی باید بری کنترل.میگن بیا بستری شو.البته تا قبل اون باید بری برای کنترل میزان مایع کیسه اب

فکنم بایدی نیس منم ندارم

من که فعلا هیچی نداشتم

سوال های مرتبط