کسی از این قرصا میخوره؟؟؟؟ ضرر نداره تو بارداری؟

تصویر
۱۲ پاسخ

نه ناشتا بخور دکتر به منم داد

ضرر نداره ،من دکترم خودش بخاطر رفلاکس داده ،همین ۴۰ هست

تو گوگل سرچ کن

من میخورم برای معدمه صبحا قبل صبحانه

ناشتا ب منم دکتر داده بود سوزش معده داشتم

ضرر نداره دکتر ب من داده بود

منم میخورم ن ضرر نداره

ب من نولپازا ۲۰داده هر صبح ناشتا میخورم

این دوزش فکر کنم زیاده،
دکتر من برای سوزش معده به من پنتوپرازول ۲۰ داد ناشتا بخورم

به من داده بود اینو گفته بود ناشتا بخور ضررنداره ولی بازم بپرس

فکر نکنم خوب باشه برای معده بهت دادن حتما حتما با پزشک زنان مشورت کن

این براچی میده دکتر

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد مامان محمدجواد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بنیامین و حسین مامان بنیامین و حسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ریحانه جونم مامان ریحانه جونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد