۳ پاسخ

بله سری دوم هم یه آزمایش تو ۱۶هفته میدی واسه آنومالی یه سونو هم ۱۸هفته داری

سلام غربالگری اول که ان تی
برای بررسی جواب که سندروم داون و..نداشته باشه باید آزمایش خون و سونو رو با هم بررسی کنند تا نتیجه مشخص بشه
اول میری سونو بعد با جواب سونو میری آزمایشگاه نیازی هم به ناشتا بودن نداره باید هر دو توی یه روز باشه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری