۹ پاسخ

کم کم ضرباتش کم میشه هرچی سن بارداری بالا بره

نه عزیزم بعد یکم دیگه بگذره دیگه نمیتونم محکم بزنه
کش و قوس میده فقط

سوال منم همینه، احساس میکنم هیچوقت نمیخوابه

اصلا شبها از تکون خوردن های زیادش خواب ندارم خیلی سخته

وایی دقیقا اینقدر لگد میزنه دلم درد گرفته شب تا صبح تکون میخوره من دوست دارم تپلی باشع میگم اینقدر تکون میخوره جون نمیکیره

نه بچه ام دختر هست

ن عزیزم تکون زیاد خطرناک نیست ولی کم خطرداره

من وقتی رو پهلوی چپ میخوابم خیلی میزنم بهم انگار ک من روش خوابیدم و میخام حفش کنم کلا همش باید پهلوی راست بخوابم نمیدونم چیکار کنم 🥲

بچت پسره؟

سوال های مرتبط