۵ پاسخ

من ۳۶ و ۴روز بودم ..کیسه آبم پاره شد ..خارش شدید داشتم مخصوصا بازوهام ولی جواب آزمایش آنزیم کبدی بالا نبود..شماهم نترس تا دو هفته دیگه میرسونی خیالت راحت

علائمش چیه

منم ۳۶ هفته زایمان کردم

چربی رو باید تو غذا رعایت کنی تو بارداری نمیشه برای کبد دارو داد

میبرن زایمان

سوال های مرتبط

مامان مانیار😍 مامان مانیار😍 ۱۴ ماهگی
مامان آوانکم❤️ مامان آوانکم❤️ ۲ ماهگی