خانومااین تیپ چطوره؟؟؟ب هم میان؟؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

شلوارش طوسی یا کرم بهتر بود با یه مدل بهتر مثل بگ و اینا

سلیقه من نیست

آره قشنگه

اگه شلوار بگ یا مام بپوشی اوکی تره این شلوار ب استایلتون نمیاد ولی سارافون اوک و خوشگرنگ👌🏼

بااحترام ن اصلا خوب نیس

از این شلوارا بگیر با کفش سبز پاستیلی یا سفید

تصویر

چند کیلویی

با این مانتو ی شلوار بگ بپوشی خیلی خوشگلتر میشه

خوش بحالت چقد لاغری

با ی شلوار لش یا مام بپوش ب این اصلا نمیاد

قشنگه اما بهتره شلوارتو با یه شلوار کرم عوض کنی

کفش نمیاد

ن

سوال های مرتبط

مامان محمد hamii مامان محمد hamii ۸ ماهگی
مامان نینی کوشولو🤭 مامان نینی کوشولو🤭 ۴ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی