میزان پروتئین این شیرخشک بیشتره
پروتئینش از معمولی بالا تره و یخوره هم سنگین تره
شیرخشک عادیه شیرخشک خوبیه من به پسرم میدادم ولی دیگ گیر نیومد ببلاک داد وزن دهی ببلاک بهتر از این بود براش
این یکم مقوی تره
بهترین شیر خشک
فرق چندانیم نداره
عادیه شیرخوبیه فقط ازشیرخشک اپتامیل معمولی یکم ترکیبات بیشترو بهتری داره برا حظم وگوارش
برای بچه هایی که کولیک دارنِ
شیرخشک عادیه برا چیز خاصی نی
شیرین هستش ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.