سلام شیاف پروژسترون باید مقعدی بزاریم یا واژینال؟

۵ پاسخ

ب من داده دکتر گفته مقعدی بزن

هر کدوم خودت راحت تری

مقعدی بهتره کثیف کاریش کمتره

واژینال بهترو زود تر جواب میده

فک کنم معقدی

سوال های مرتبط

مامان رادوین🤰🤱❤️ مامان رادوین🤰🤱❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد